טופס ביטול עיסקה

לקוח יקר!

ככל שנתקלת בבעיה או בשאלה בנושא ביטולים ו/או החזרים אנא צור עמנו קשר באופן פרטי, ונעשה כמיטב יכולתנו לטפל בעניין.

בברכה, הכל לגן ולאומן

פרטי לקוח ועיסקה

הערות לענין ביטול עיסקה:

  • על ביטול עסקה דרך האתר יחולו הוראות הדין.
  • ביטול עסקה – הרוכש זכאי לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. הוראות הסעיף לא יחולו על מוצר שזכות הביטול לא חלה לגביו לפי הוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות מכוחו. מובהר כי יש להחזיר את המוצר במצב בו התקבל אצל הרוכש, נקי, ארוז, ואין לעשות בו כל שימוש. הרוכש ישא בעלות המשלוח.
  • על רוכש שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח וותיק או עולה חדש, יחולו הוראות 14ג1 לחוק הגנת הצרכן, והוא יוכל לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית ההסכם, מיום מסירת הנכס או מיום קבלת הפרטים שנקבעו בתקנות לפי סעיף 14(ד), לפי העניין, לפי המאוחר מביניהם, וזאת אם לא נעשה שימוש במוצר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה עסקה בין בעל העסק לצרכן. המוצר יוחזר במצבו כפי שנמסר לרוכש, וארוז. הרוכש ישא בעלות המשלוח.
  • מוצרים פגומים – המוצרים נשלחים לרוכש כאשר הם במצב שלם ותקין. אם הרוכש קיבל מסיבה כלשהיא מוצר פגום, עליו לתעד זאת ולהודיע לבעל האתר בהקדם. לאחר שהוכיח הרוכש כי המוצר פגום, בעל האתר ישיב לרוכש את מלוא כספו, או יספק מוצר חלופי חדש, בהקדם וזאת לפי בחירת הרוכש. 
  • במקרה של ביטול עסקה בשל פגם או אי התאמה במוצר, לא יגבו מהלקוח דמי המשלוח ולא יגבו דמי ביטול.